30nov

ciao!

idag skulle  jag egentligen vaknat kl 8..
men korkade jag stängde av alarmet
istället för att snooza för jag trodde att
jag skulle kunna väcka mig själv!
like helll noo!
nästa gång jag vaknade var kl halv ett!
livet är inte lätt!

har inte gjort ett skit idag, har legat i sängen i stortsätt
och bara latat mig :)

vissa av er har redan fått en bild av mig, agressiv, fylld av ångest
hat depprimerad,?
jag är inte sån människa, jag är oftast glad! oftast
men det är klart att jag också kan bli arg, det är oftast då
jag sätter mig på datan, trycker fram bloggen och börjar skriva ner
det ja känner och tycker, får upp klumpen från magen
jag vet inte men det känns skönt att få ut det här
för att de känns som om ja pratar med världens förståndigaste
människa när ja skriver här när jag egentligen inte pratar med någon alls,
det känns skönt i varje fall att skriva ner sina känslor och säga vad man tycker och känner


.. and when it comes to love :)
PS : allt som symboliserar kärlek finner jag i dina ögon

-nu är klockan 00:44 och det innebär att det är 1 december :)
hääärligt och sjukt att tiden går så snabbbbt!!

imorgon åker raz till london baby!!! have fuuun honey
jag saknar paulinaaa :(


jag vet att " KAKELAKSDISCOT" hahah kommer hata detta inlägget but sorry dude i have 2 do this!
min inspirationskälla.. det är faktiskt juan havana!!
för skön snubbe med en riktigt speciell personlighet vad man har fått
höra bland annat på morgonshowen varje morgon man sitter på bussen!
har älskat denna snubben sen ååår tillbaka, alltid varit min idol, en helt vanlig snubbe egentligen
men den sååån speciell personlighet som ingen annan har, ser upp till honom till 100 och min lilla flumstyle
och dumma ord kommer från honom. KÄLLA : juan! haha är för grov copycat när det gäller honom
full av glädje full med energi!!
mina damer och herrar här har vi honom. DJ JUAN HAVANA.. JA DET VEEET NI!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du som dejtar typ med bryan?:P ni passar ihop

2009-12-01 @ 13:26:09
Postat av: Linda

hahaha hur ska ja kunna dejta en kille

som bor... ja jag vet inte ens vart han bor? haha

nej vi dejtar inte :)

passar bra ihop? ja det gör vi säkert haha ;)

2009-12-01 @ 13:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0