28nov

har inte uppdaterat något på sistone eftersom jag har varit
väldigt självupptagen skulle man nästan kunna säga!
mina dagar har börjat lysa upp igen, trodde och tror
fortfarande att jag är typ.. halvdrabbad av svininfluensan..?

hmm, fredag igår? mina föräldrar väckte mig när ja sov middag
för att de skulle helt plötsligt åka till polen eftersom min
mormors syster har dött.. sjukt att livet bara kan försvinna så där?..
fan alltså.. må du vila i frid.. och hoppas att resten av famlijen
kommer klara av att gå vidare trots hennes bortgång
, alla har rätt att sörja, men hoppas verkligen
dom klarar av detta .. med tanke på att det är så mycket som händer just den famlijen..
tycker så jävla synd.. är helt stum.., fick en chock
trodde dom skoja, jag skulle egentligen följa med, men mådde
verkligen dåligt så jag stannade hemma, och det är jag faktiskt glad över..

så.. dom stack vid nio tror jag, sen vid tio halv elva kom robban ovh plocka upp mig
vi stack till ica maxi för ja skulle handla lite mat hem, därefter stack vi till MC för att käka
men vi åt i bilen, pallaaa äta där inne!! iallafall så gick vi hem till famlijen svensson där
alla i svensson famlijen var, hade jätte trevligt...
jaa sen stack jag och robban till mcdonalds igen för att ta en fika, blev en paj och te =)
sen körde han mig hem, hade sååå tråkigt hemma orkade inte sitta hemma, var hemma i typ en timme
sen fick ja panik så ja tog min ferari och mötte natalie i skolan, hade jätte trevligt såg en skit rolig film mitt i natten hahaha sen decka jag där!

hmm igår.. eller ja... idag? vakna ja upp hos nathleyyy vi städa lite sen tog ja mig en feeet dusch alltså
och innan det var vi och handla en good frukost, blev även en smoothie till frukost så jävla god!
jaa va hände sen? vi chilla hade det jätte mysigt sen gick ja o la mig igen för ja kände mig jätte dålig
men det gick över sen :) jaa, vid sex tiden gick ja hem, chilla sen somna jag.., jag behövde verkligen det.. för mångaaa som ringde mig seriöst, ska stänga av telefonen hädanefter!!
vakna vid halv tio sen bytte om sen mötte natti mig i skolan vi gick hem till henne chillllaa
tände massa ljus gjorde det fett mysigt sen kom björn med hans polare lai, det var nice!!
konstig film men whatever, alla filmer brukar oftast vara konstiga för mig för ja har svårt för att förstå filmer..
sen kom daniel och dom gick och vi snacka massa skit om allt möjligt :)..
och nu är klockan sex på morgonen, palla inte sova där för ja vet inte när mina föräldrar kommer hem idag
vill inte ta några risker igen hahah hellll to the nonono! kom hem för en timme sen är inte alls trött
pumpar för hög musik. ska decka i syrrans säng idag.,.LOVEEEEEE IT!!!

hela helgen har känts som ett lov? ingen aning varför, har varit så jääävla skönt
och föör chill.. älskar såna här dagar!

CIAOOO VEIVI!!!! blessss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0