24nov

22:20. då är man äntligen hemma efter en lång skoldag!
var i skolan kl 8 för att lyssna på treornas projektarbete redovisning
tyckte dom gjorde en fin insatts allihopa, respekt!

kl 2 fick vi en lång rast, mitt hjärta svennson kom till min skola o körde hem mig
åt tillsammans med mamma, snacka ut med henne kändes skönt som fan, längesen
jag var så snäll mot henne, sen hoppa ja in i duschen snabbt och fixa mig lite, stressss!
sen hämta dekan upp mig tillsammans med hans kompis, vi hämta upp kani banani på vägen
och åkte till min skola, var framme kl 5.. klippte henne o gjorde en klassisk inpackning
schamponera henne ordentligt och styla det efter, nu har hon fint och friskare hår! god bless me:)
 
sen gick vi till espresso house vid halv nio tog en fika och lätta på mitt hjärta, det var på tiden
kändes skönt att få prata med den som står nästan närmst hjärtat, jag älskar dig mitt kött och blod!

nu är jag äntligen hemma och ska snart lägga mig för imorgon har jag ännu en lång dag, från kl 8 till fem. kundmottagning imorgon! sen ska ja kanske träffa banani

puss!!

mitt liv kretsar runt vänner famlij och mynt hahah! MUCH LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0