23nov

ibland kommer man in i dåliga perioder,
det gör vi alla. det är bara ett tecken på att man är
mänsklig kan jag känna!

det gäller att hålla ögonen öppna vart man än går, du kan tro att du har hittat
din "soulmate", bästa vän, det är just då,
när man väl hamnar i sina dåliga perioder
och folk runt i din omgivning vet hur du mår men inte ens frågar om allt är okej
.. när saker och ting vänds upp och ner i ditt liv för tillfället,
när du verkligen mår som sämst..
då kan ja känna så här.. det finns en mening till allt, det kanske
inte är förräns då
du inser vem som verkligen bryr sig om dig och
vill ditt bästa.. jag menar..
vem av alla vänner läste min blogg när ja skrev ångest inlägg? jo, alla!
vem var det som ringde mig och fråga hur det verkligen stod till?.. inte många!

det känns skönt att veta vem ja ska ta vara på
hädanefter och vem jag verkligen
ska ge tillbaka all stöd till.. u all know me,,
jag ger vad jag får!

allt börjar rikta sig mot en bättre väg nu, känns som ingen har väglett mig utan att
jag har försökt hitta vägen själv med hjälp av mig själv och mina vänners misstag som
jag har försökt lära mig av.. som sagt har jag inte råd till att göra fler misstag

iallafall, provet gick nog bra idag, konstigt nog?
imorgon ska ja vara i skolan från klockan åtta till halv nio på kvällen, tråkigt men sant!
ska nämligen fixa mig en hårmodell, prata lite med raz och hon sa att hon skulle komma
men hon jobbar ju så tight så ja räknar inte med henne till hundra procent men ska försöka fixa en till
så jag har mycket att göra :)
ska lägga mig i sängen och bara njuta av vilan, ladda inför imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0