21nov

känns som jag lär mig så mycket för varje dag som går.. mitt inre jag kommer verkligen fram.
lyssnar, hör och gör så mycket, försöker lära mig från andras fel istället för att begå alla misstag själv
.. det är dags, för jag har inte råd att göra fler misstag
ps i love you

idag kolla jag på new moon. FYFAN alla mina läsare måste veta att den är grymt bra
.. jag gillar dock inte sagan om ringen filmerna eller harry potter, kan hålla med om att
harry potter ( ettan ) var faktiskt bra, men alla andra såna här filmer är verkligen inget för mig
men herregud, twilight är verkligen en hitt ni alla måste se, vill gråååta när ja tänker på filmerna, så jävla bra!! måste ses, kan inte vänta tills trean kommer ut, kommer nog inte orka vänta på att trean ska komma ut på bio
så ja får väl ladda ner den senare!! cant wait

sen gick ja hem en stund och därefter till alex borat och klippte honom, det blev fint!
sen stack ja till natti en stund och nu sitter ja här hemma o tar det lugnt ska in i syrrans rum nu och kolla på en film jag har lagt i USB:n

.. you got my attention

ciaoo



bild på jacob.. men blev nu nästan kär.. men dock inte när han hade långt hår
FÖRE:


cry me a river.. BLESSSSS, dröm mannen. EFTER:




jävla underbar snubbe!!!!!!!!!! är kär i din personligheettt den är så fin så
den gör dig sexig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0