15 nov

idag plugga jag hela förmiddan, jobbigt som fan men vad ska man göra?
ska fortsätta plugga imorgon som fan har prov på måndag

iefter ja hade pluggat skulle vi på restaurang ja o pappa o sebbe men det sket sig
för pappa lekte upptagen men han körde mig iaf t centrum sen och gav mig pengar
som ja skulle äta för.. visst gjorde jag det:P

gick hem till natalie tog det lugnt.. gina försvann vi leta efter henne i två timmar
vart hittar vi henne två timmar senare?
jo i studion i trappan hahah söt smart hund<3
sen gick vi hem ti henne igen bara tog det lugnt.

dra åt helvete fattar du?!!! .. jag är lika dum som faller
för samma dumma grej om och om igen
. jag ska visa min starka
sida nu, its over, så trött på det. jag är speciell, även mycket mer än så!
och jag ska så visa det nu

nu är jag hemma helt jävla död ska snart lägga mig strax puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0