14 nov

min fredag har verkligen inte sett bra ut , med tanke på att de faktiskt är fredag den 13! SPOOOKY WOOHOO!
ne men tillbaka till det seriösa igen
. ett prov jag gjorde för ett tag sen gick inte riktigt som ja hade tänkt mig..
så det blev lite tårar mot slutet av skoldagen.. men tar detta som en varning nu! ska fan börja ta skolan mer på allvar, har blivit så jäääävla lat
imorgon ska ja sätta mig ner o plugga för ja har stort prov på måndag, inget svårt
men måste verkligen börja pluggga, för ja vill verkligen gå ut skolan med ett gott samvete
inte bara gå ut hur som helst bara för att ja " äntligen har slutat" utan för att ja verkligen har kämpat och slitit
så det ska bli en ändring på det!
har inte ens haft tid till mig själv på riktigt länge!
måste även börja jobba på relationen med mig själv, och kasta allt allt bakom mig!
har spenderat för många dagar i mitt liv i funderan på hur ja ska göra för att han/hon kanske ska tycka om mig mer, eller vad hon /han tänker på mig,varför tycker hon/han inte om mig
helt ärligt talaT fuuuuuuuuuucccccck you!!! ÄR så jävla trött på att leva för andra och inte för mig själv
jag måste börja älska MIG mig MIG själv och respektera mig själv och försöka finna min identitet, bygga på min självkänsla och mitt självfötroende!

pallar inte tänka på folk mer!

iaf ja kom hem typ halv sju från skolan..
hoppa in i duschen tog en låååång uppfriskande
 dusch sen träffa jag ett cocacolamonster :) kolla film
och åt naturgodis weee!

sitter helt död här nu ska nog ta o lägga mig i sängen strax:) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0