11nov

japps, har inte hunnit uppdatera på några dagar!

har inte gjort så mycket ändå, var hemma igår det vr ju kärlekstisdag, som spenderades
med andrea, som kom hem till mig! sen var ja hemma och bakade med brorsan. gick väl bra:)
åt för mycket av degen så magen började jäsa=(
senare på kvällen gick ja hem till natalie :)
 
förrigår hade ja bara en lektion, senare hämta dekan upp mig och körde mig till besa
vi städa som fan =) mycket fint slut resultat!
sen gick ja till studion med dea och robban, vi åkte med deas mammas bil hem, som inte har någon
fläkt hahahah det var roligt!

idag har jag också bara varit på en lektion KL 8 fick vakna halv sju! men
jag var fööör pigg när jag vakna, ett tecken på att ja har vilat ut ordentligt! efter
den lektionen gick ja hem till sara för att tjuva hennes hund eddie=) som liknar min pato =(
har varit så skönt att vara med honom hela morgonen och dagen,
hon kommer vid tre och hämtar honom=) ska hoppa in i duschen nu tänkte jag sen ska ja göra något ingen kommer få veta, min hemlis som ja kanske kommer att avslöja om jag lyckas!
it feeeeells sooo gooooood :)

23:00 kom hem precis, var precis i studion med några töser och pågar
nattis kompis cliff kom förbi för att spela in, för tuung är han skojar inte!
hoppade in i låten lite då o då haha körde på min lilla naaasty röst tung blev den
vi ska fortsätta med den imorgon!
min lilla hemlis : 
det gick bra :) bättre blir det. im so happy<3


lite knas låt :)..............



Kommentarer
Postat av: tanja

i love your secret

2009-11-15 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0