10 dec

hola veivi!!

idag:

gick ja till praktiken vid tolv, vi fick sluta vid två tiden
så ja o kitty katt stack till thai thai..
vi avgudar maten blev mätta som svin
måste dock tillägga att maten är väldigt nyttig så
det är inte allls någon ångest efter den maten!!

senare stack ja hem och decka för ja var helt slut
gick hem till natalie en stund sen gick vi till studion för att hämta
mitt bildarbete som ja glömde där
gick tillbaka till henne sen och kolla på family guy,
ett av mina favorit program!!
när ja kom hem börja ja direkt med gympa arbetet
och höll på i en timme typ. nu är jag klar
och väldigt stolt över mig själv

dagens mat:
drack en naturdiet till frukost
åt i thai thai till lunch
åt faktiskt lite av köttfärslimpan mamma hade gjort
åt massa frukt under dagen
sen tog ja en naturdiets mellanmål, choklad brownie =)
2 good 2 be true..

tog lite bilder precis är för ful just nu men det gör inget


ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0