1DEC


choniii!!!

1 DECEEEMBEEEER OCH DET ÄR PISSSEKALLT!!!!!!

alla har en viss egenskap, något man typ kan göra
som Nästan ingen annan kan, eller jo, men inte lika bra på helt enkelt..
jag tex.. känner att jag inte har någon egenskap?
fuck? vad kan jag som ingen annan kan?
jag är väldigt kritisk mot mig själv kan ja känna
och tycker att jag är  väldigt duktig på att säga vad jag är dålig på
låt mig nämna ett par grejer.. 
jag är kass på att göra två saker samtidigt.. eller rättare sagt
jag KAN INTE!
 huvudräkning? herregud, borde skämmas lite nu
men min pappa är faktiskt ett geni på matte, jag menar.. lite måste man väl ändå få ärva?
but heeeell no!
detta är nog nummer ett : att säga nej till folk.
kan känna att jag har för gott
hjärta till att säga nej? kanske är det för att min mamma har uppfostrat mig lite speciellt
har alltid fått ett NEJ svar. har alltid blivit lika förbannad varje gång ja hör det, och känslan när jag
hör ordet nej,,, går fan inte att beskriva.. har för stort hjärta för att få folk
runt min omgivning att känna likadant.. eller ja.. nästan?
är sämst på att snacka i telefon samtidigt som jag sitter framför datan.. slutar oftast dåligt.
är dålig på att snacka med äldre människor.. känns lite bull att inte riktigt veta vad man ska snacka om?
brukar alltid sluta med att det blir en pinsam tystnad.. hur pratglad jag än är!
jag är kass på att komma i tid, hålla en tid! u all know me
hade kunnat skriva en hel bibel om vad jag är dålig på.. så ja.. ni märker verkligen
hur grym jag är på detta.. detta är nog min egenskap!


dagen:
idag har jag varit ledig skönt som fan.
var med colamonstret och kollade på julkalendern
tillsammans med
grubaska :)
senare mot kvällen träffa jag oliwka ute och snacka massa skit det behövdes verkligen!! :)

nu är jag på ett väääldigt glatt humör för ja älskar att få fina samtal på kvällen
hade lite bull så ja trixa lite med kameran.. FINALLYYYYY



så glad kan jag bli av ett samtal :)





syns inte så tydligt men det står LKB
som står för
LindaKaremBlomhav :)


Kommentarer
Postat av: dea hon du älskar

HÅLLER VERKLIGEN MED DET MED TIDERNA MEN DU BÖRJAR FÖRBÄTTRA DIG VILKET ÄR KONSTIGT:O

2009-12-02 @ 00:53:18
URL: http://deaochsilvijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0