9dec

kom precis hem från skolan
från kl 8-17. tufft? yes!! men hade tur idag
fick sitta i receptionen och ta emot kunder och samtal haha det var
såå ball , gjorde bort mig föör många gånger
nu ska ja hem till miki och klippa honom sen ska jag kolla vad robban gör
har varit duktig med bantningen vettu!!!

uppdaterar mer senare puss

jag mår lite bättre nu, and im happy for that
kul att jag har killkompisar som bryr sig om mig, tack  =)

23:08
kom precis hem typ.. stack hem till miki men huvet var dock inte hemma
han tränade så jag var lite med natti snacka some bullshiiit
sen hängde jag med hennes mamma typ resten av kvällen och snacka skit
hjälpte henne med hennes nya telefon haha hon är så söt!
sen kom miki och han fick spel på livet, vi skulle slå vad egentligen
men vi palla inte vänta på att barca matchen skulle sluta
så vi raka av aaallllllt håår på huvudet hahah jävla mongo det var skit kul
gjorde fulaste frisyren till honom raka av allt i mitten på huvudet först
så mycket ja skratta ja laaaa mig på golvet haha sen fixa vi till det
och fixa hans ögonbryn nu är han snygg som en fisk =)
sen givk ja ut en liten runda med natti sen tog ja min ferari hem.. tror jag har fått
punktering.. eller som man brukade säga när man var liten PUNKA! hahah
nu är jag hemma bara tar det lugnt är fortfarande hungrig drack min naturdiet vid åtta
IM STILL HUNGRY! men ska fixa detta
åt musli till frukost
fisk till lunch
tog lite yoghurt när ja kom hem från skolan 0,1% fett, yatuuusaaa
sen tog jag en naturdiet och sån mellanmål chokladbit
+
gggrrrrrauuuwwwwwwr

för goooooottt LOVE IIIIT
ska lägga mig strax för imorgon har ja praktik från 10-18! puss


Kommentarer
Postat av: Aleks M a.ka Borat

ncncncnc, du ska fan inte dricka sånt kemikalie skit, ät normalt men sker ner på fett, och minska kolhydrat intaget en liten anning. ät proteiner, mycket frukt speciellt när du får sockersug, frukt istället för godis. inga sena måltider, är okej att äta skräpmat men inte OFTA, bara en till två gånger i månaden, beror på hur mycket du vill ner och hur mycket du tränar i veckan. ät mycket GRÖNSAKER, och drick mycket vatten;)....just ask if ya want some more tips. kan faktiskt mycket inom området och JA jag var tvungen att kommentera när jag såg detta specielt (K)(L)

cenkui, jagshemash

2009-12-10 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0