8dec

vaknade halv elva, perfekt! så ja kunde se hela avsnittet av våra bästa år

drack en naturdiet till frukost och drack vatten :)
 +    H2O =)

nu sitter jag bara och tar det lugnt, uppdaterar bloggen lite
pumpar hög MUSIK eftersom jag är själv hemma! love it!
ska faktiskt städa lite nu har en stor lust till det nu
sen ska ja ta en ordentlig dusch för jag luktar inte så gott just nu
.. får se vad jag ska göra idag tar det som det kommer=)
uppdaterar mer senare och berättar om dagen och vad jag har ätit osv haha
idag mår ja liite mycket lite mycket lite mycket bättre.. ringde ett viktigt samtal
till en speciell människa, har försökt tänka positivt och försökt fört in massa
positiva tankar i mitt huvud, yatusssa veiviii!!!!! HOPE

HAHAHA OCH, AAHH NEJ SKIT SAMMA!
du är redan tillräckligt utskämd ska inte göra situationen värre för dig PUSS PÅ GUMPEN GUMMAN!



i kurdistan i somras, mina kusiner!!
lite bilder med barnen från helgen och när jag kom hem från festen i fredes eller lördes kan inte minnas



här var jag faktiskt arg precis avslutat ett taskigt samtal



ja fuck itttt orkar inte tänka på den stunden  haha


jag och min älskling ROBIN!!!


min andra älskkling DEEEEA


ciaoo

22:23
kom precis hem, städa som en idiot idag
så jävla rent jag gjorde det! för grym är jag
skulle klippa miki idag men det blev lite ändrade planer så ja ska nog klippa honom imorgon
daniel ringde så ja stack till studion dom hade ett litet möte
gjorde klart mina två ritningar ( :D ) men glömde dom där så jag får
hämta dom imorgon! stupid me

nu är jag hemma och är rent ut sagt fett deprimerad..
det stämde otroligt bra när jag spådde mig..
" det finns ingenting längre, det är en hel håla mellan er, det är helt slut"
precis satt och tänkte på det hela dagen försökte vara så positiv som möjligt
istället för att vara realistisk, men det är så jävla jobbigt att vara kär
så jobbigt så jobbigt så jobbigt
visst gör det ont men man dör inte av det,
yeah right känns som jag dör, vissnar mer och mer för varje dag som går
inget och ingen kan göra mig lika lycklig som du...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0