7dec

hej!

idag var ja i skolan sluta kl ett
la mig i sängen efter, blev störd hann inte somna
fick några samtal, senare stack ja till studion
och träffa natti, det var ett tag sen!! hahah
sen stack ja till mina älskade kusiner där alla var
sa hejdå till mina älsklingar som åker imorgon =(
sen gick ja ut en liten stund!

är på riktigt cp humör, du kan påverka mig och mitt humör
så jävla grovt så det inte är sant.
varför när allt började gå så bra?

aaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

är ledig imorgon.. men fuck itttttttt orka må så här!
älskar min kusin hon är världens underbaraste som alltid finns där för mig

just det! idag börja jag med naturdiet bantingen.. men bytar bara ut en till två mål per dag
och idag bytte ja ut det till kvällsmat

dagens mat:

åt äggröra på morgonen
skolans lunch
naturdiet

HADE GYMPA IDAG! VI DANSA AFRIKANS DANS!! FÖÖÖR TUUNNGT

här är min älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0