6dec


igår gick ja hem till banani och hälsa på mina älskade kusiner
decka där
vi snacka hela natten om allllt, haha det var så kul. älskar när man inte
får skratta högt, när man vet att alla sover och man måste vara tyst
det är då jag alltid hamnar i flabbattacker hahah så jävla ball.

ja pappa hämta mig senare nu har ja varit hemma ett tag. duschat tagit på mig osv
ska till min farbror nu där alla väntar på mig o banani, vi är alltid sena haha =) men det gör inget
senare ska ja nog träffa ett colamonster. puss







nu drar jagggg, ego bilder yes i know!

23:30. kom precis hem
var hos farbror och åt kurdisk mat med älskligs famlilj
spådde mig faktiskt idag.. fick reda på lite bulla grejer..
älskar att spå mig men hatar det på samma gång
för allt stämmer alltid, tror på det så jävla mycket för det stämmer
alltid varje gång ja gör det..
det är synd att det är så.. men ja ska inte vara olycklig över detta tycker jag..
banani fick också reda på sjuka grejer? herregush!! fick ont i magen av hennes grejer
haha pirrriiiggt!!
min älskade kusin, precis som min egen syster
sen träffa ja colamonstret vi åkte till ica maxi köpte ben &jerry glass o chiipppss o massa gottt =) och kolla på jakten på lycka.. snackar i telefon nu med kani ska gåå till rummmett oc fortsätta kolla på filmen CIAO


Kommentarer
Postat av: f

hehe okej ;)

2009-12-06 @ 23:28:35
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Asli

snyggis !

2009-12-10 @ 17:05:16
URL: http://aslik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0