5Dec


heeeeeelllllloooo!

gårdagen:
hade studiedag så jag sov halva dagen, stack till
mammas jobb vid två för att hämta pengar
sen tog ja bussen till salongen och fixa mina naglar :)
gjorde dom lite annorlunda denna gången och det
är alltid kul med förändringar :)
sen hämta robban upp mig och körde mig till sara
sen tog ja hunden och gick förbi studion snabbt och var där en stund
sen blev jag arg och gick :)!!
kom hem, mamma gjorde pannkakor
hoppa in i duschen fixa mig sen gick jag till milans födelsedag, det var roligt!

vaknade precis, blandade känslor och tankar men har ingen lust att tänka på det
städa också lite precis ..för varje gång ja ska någonstans så slänger ja mina kläder
vart som helst, men nu är det städat och fint :)
vad händer idag?.. deeeeeeet ni
får se vart jag hamnar och med vem =)
YATUUSAA VEEIIVII






crazzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeyyyy


imorse kom robban och hämta upp mig vi åkte till combi hallen och
kolla på olympic cup och dumma oss som fan!:D
sen åkte vi hem och gick förbi natti en stund har inte varit med henne på ett tag
så vi snacka o så.. sen hämta farsan upp mig för vi skulle hem till
ivan ( min systers pojkvän) vi var bjudna på middag hela famlijen
vi hade jätte trevligt och kul de flesta var där och vi snacka om gårdagen
hahah sjuka saker hände but it was fun =)
nu är jag hemma och funderar på vad ja ska göra!!!! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0