30dec

IGÅR:

var vi I burlöv från kl 14-18
fick med mig allt möjligt hem, blev verkligen pank igår
papi kom och hämta oss, gick hem, tog upp alla grejer
och la in allt i skåpet hihi är så lycklig med mitt inköp!




senare gick jag och träffa min favorit
efter det stack ja hem till razisko igen
STRESSA SOM FAN!
sen drog vi vidare till breeze det var fett kul yao
hahah älskar hur vi är varje gång vi ska hem och letar efter taxi
vi åkte på isbanan med våra klackarskor och oliver ville starta ett snöbollskrig
men han lyckades inte så bra hahha
vi fick gömma oss från allllla taxi för vi trodde vår farbror var i vart enda en HAH så kul det var
men vi kom hem iaf och åt direkt sen decka vid 6

jag vakna upp hos raz syrran ringde och väckte mig vid 10 och ja drog in till stan vid 12 för att fixa mina naglar
denna gången gjorde ja dom guldiga ( glitter ) hos kära alice :)



nu ska ja ta på mig OSV för ja ska på middag hos kusinerna ( kusinen fyller år )
 där feta släkten väntar OCH MIN UNDERBARA FARMOR!!!! sen får ja se vad ja gör efter det


min sötaste kusin som blev 4 idag :)

00.20 kom precis hem efter en lång dag! var hos kusinerna till kl halv nio
 ungefär sen stack vi hem till besaran
och droppa en bomb! helt jävla avdankade vi ärrrrrr allihopa
ren städa allt, allllt blev inte klart men det var kaaaaaaaaaoos så nu är allt fint
ska lägga mig där nere i soffan för min pappa la sig nyss i min säng
han är arg och vill itne sova med morsan
( i feeeel u).,. ska uppp tidigit imorgon måste fixa en hel
del dessutom klippa folk hit o dit
måste till stan köpa nya smycken
panta lite grejer fixa mig själv osv!!!

NYYYYÅÅÅÅÅR IMORGON!! SKA BLI TUUUUUUUUUUNNGT

LY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0