2dec

jag älskar mig själv, jag älskar mig själv mest av allt annat i hela världen!
jag prioriterar ingen före mig själv, jag värderar mig och mitt liv först!
jag tycker inte synd om någon när någon kommer med sina problem till mig..
vet du varför? Jo, jag älskar att finnas där för mina närmsta, jag är alltid den som lyssnar,
visar medkänsla och försöker ge goda råd.. men en sak är allra viktigast för mig!,
det är just att inte tycka synd om den människan jag försöker hjälpa, jag menar..
hur i helvete ska ja försöka hjälpa en människa som jag tycker synd om?...

det är så underbart att man lär sig så fina grejer från väldigt speciella människor..
idag pratade jag ut med en psykolog haha och det känns skönt att få ut all vrede och
frustration man går och bär på.. bara få ut det.. och att en människa sittar och lyssnar
och kommer med de perfekta råden, psykar dig tills du själv börjar tänka.. tänka ordeentligt!


idag var jag bara i skolan.. jobbig dag faktiskt men ändå inte, mådde fett dåligt
kändes som jag var sjuk hela dagen.. och lilla kitty katt var inte i skolan :(
men imorgon är det praktik och jag ska höra med kitty och se om hon ska komma
annars orkar jag heller inte gå
sen chilla jag bara och prata ut ordentligt..
önskar att jag kunde vakna upp så här glad varje morgon..

jag saknar mina kusiner så jävla mycket mitt kött och blod!!

kärlek och respekt!!!

( fan.. jag missa julkalendern )




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2009-12-04 @ 03:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0