28dec

choniiiii

-  vakna kl 13.00, blev väckt rättare sagt av banani, men klicka och fortsatte sova en halvtimme till
stack och handla med mami papi seb och babcia lite överallt
fick med mig ett par nya boooots!
-
  när ja kom hem bytte ja om snabbt sen tog ja bussen träffa banani
-  stack och sola sen kom raz tog vår runda, stack till falafel kitchen, MINNEN!
-  sen hem till raz, köpte hem massa godis :)
-  papi beställde taxi till mig
-  nu är ja hemma och ska egentligen sova NU
- för imorgon ska ja till burlöv med kani och raz och gå losssssss :)



string trosor ? DISSSSSSSS!!!!
hot pants      ? HISSSSSSSSS!!
 
jag vet inte om det bara är jag, mycket möjligt.. men jag hatar verkligen verkligen
string, och hatar att tjejer fortfarande går i string, visst när man var yngre var det jätte kul
och det var ju lite extra speciellt när en tjej gick runt och bar på det.. men idag?
är ju inte så trevligt att ha något " där" hela tiden.. inte för att man tänker på det så mycket
utan för att det är ju bara så jäääääävla ofräschttt och obehagligt...
jag slutade gå i string för kanske tre år sen.. och tycker det är fett äckligt att tjejer går runt med det
men vill du vara ofräsch är det upp till dig,
måste bara tillägga att det DOCK inte ser fint ut med string dessutom!

nyår närmar sig :)



DAJAAAA KOMMMEEEEEER HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM IDAG!!!!!!!!!!!!!!!! LY
kl är 01.42.. betyder att det är tisdag!! och fan ta dig patrik som åker till thailand IDAG!
NÄR DU KOMMER HEM KÖÖÖÖÖÖR VI!!!!!!


Kommentarer
Postat av: tarre

hahaha frida din jävel :) varför diss till string??? haha

2010-01-10 @ 05:17:30
URL: http://fightplay.tv
Postat av: linda

det har ja redan skrivit dummer :(

2010-01-11 @ 08:46:46
Postat av: Tarre

haha oj, nu lästa jag det:P ja jag håller faktiskt med dig.

2010-01-12 @ 02:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0