27dec

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadååå!!!

juldagen:
fick skjuts till besaran där alla var, v i hjälpte honom att flytta osv
sen köpte vi lite grejer och åt osv
efter det gick jag och träffa huvet och hämta några grejer, snacka m.m, jätte kul
kom hem- stresssssa tog på mig sen åkte till raz fixa mig där
åkte in till stan, club honey?
stod i kön, men raz hitta några gamla vänner i kön
som inte orkade stå i kön så dom fick spel och tog bilen till LUND ahahah LUND NU KÖÖÖR VI!

( i toaletten hahah )
det var faktiskt kul där hahah äventyrs natt
sen åkte vi tillbaka erfter två timmar till MALMÖÖÖ NU KÖÖR VI igen
oliver skulle fixa in oss men det blev lite klydd så vi sket i det så vi stack och köpte mat
och tog med oss det hem sen kom lite människor till oss vi hade jätt kul!










dagen efter
det tänkte vi bara ta det lugnt egentiligen
raz frida och kani stack till stan sen på bio medan ja stanna kvar hos raz sov hela dagen
och började städa heeeeela lägenheten ordentttliiigtt!! blev ite klar förrän kl 6
det var jätte mysigt! från ingenstans skulle vi till en afrikansk fest
fixa oss fööör sent kom inte in till stan förrän kl 1 sen promenera vi till värnhem
där festen var,
ahhhh på  vägen hem!! ALDRIG FRYSIT SÅ MYCKET I HELA MITT LIV!!!!!
klockan var fyra eller fem
bussarna började inte gå förrän kl 06. VI DOG
en timme gick, och vi oooooorka inte vara ute o frysa mitt i värnhem
så vi stoppa en taxi och pruta så myckt iv kunde hahah så från VÄRNHEM TILL LIMHAMN 150 KR!



RING MIG NÄR NI ÄR SÅ FETA SOM VI!!!!!!

vaknade på morgnen heelt slut vi börja städaaaaaa som idioter för hennes kompis
skulle komma från örebro som ska bosätta sig hos henne på nyår och framöver!
blev fika på morgonen, hoppa in i duschen när dom hade gått
sen stack jag tilll alanibanani hahahahah ( so sweeet )
sen tog ja taxi hem
nu sitter ja o funderar på hur ja ska ta mig till raz igen.--??
YAALLL KNOW MEE
 

 



PPUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0