24DEC


min julafton såg ut så här :) :

blev väckt vid tio halv elva av ett samtal, svarade men klicka för ja hörde inget så ja somna i en halvtimme till
min syster kommer in i rummet och säger att vi ska till stan, så ja tar på mig snabbbbt somn fan helt bränd i
ansiktet, fuckade kläder, but i dont care?
så vi stack till mobilia handla lite sen till svågertorp, lite julklappar fick man med sig hem!
ehm, sen åkte vi hem, duscha städa mitt rum tog på mig, gjorde chai latte som syrran hade köpt med sig hem:)
mamma kom hem, vi alla åt tillsammans öppna julklapparna osv haha och kalle anka så klart
det blev också lite av anna anka elelr vad hon nu heter, det var faktiskt ball!
jaa sen stack ja hem till famlijen P chilla lite och sa hejdå,
ivan och arja körde mig till kusinen där vi softa alla va där fööör kul!
sen tog vi bilen skulle köpa cigg men det blev en låång runda med tung musik i bilenm betedde oss precis som
om det var nyår hahah sen fick dom för sig att sola 9 på kvällen, men det är luuuugnt OASIS var ju ändå öppet
stackars mig ja kunde ju inte sola för ja är BRÄND!
sen stack vi tillbaka till kusinen softa med alla andra kusiner, spådde mig idag också :)

i love my crazy family!!!

GOD JUL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0