22dec

idag har ja klippt och chillat, sovit för ja blev ju väckt ganska så tidigt..
vaknade av att jag tappa andan? sjukt men sant,var så täppt i näsan så ja fick ingen luft
och reste mig hastigt upp ur sängen helt panikslagen, men det löste sig!
senare tog ja det lugnt och bara o snacka om sjuka händelser med huvudet haha det var faktiskt skit kul!


är du en av dom som får ont när du noppar ögonbrynen? som inte klarar av smärtan? som hellre går med buskar istället för att noppa dom bara FÖR ATT det gör ont?
då tycker JAG att du ska springa in till affären och köpa denna underbara ögonbrynskniv som går att köpa i
kicks&åhlens -3 st för 60 kr!
på mindre än 5 min får du de perfekta ögonbrynen utan någon smärta alls!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0