21dec

blev väckt halv tio, somnade inte förrän kl 4 på morgonen men ja klara mig!
stack till GYMET med farsan.. tung! drack min naturdiet på morgonen
kom hem, duscha osv
robban följde med till min skola, hämt min babbbbby!!!! ska fota den sen ikv
gjorde massa ärenden, sola handla åt m,m
stack även till ikea för första gången hahah
kl e typ sex nu och j a ska klippa pappa sen ska ja träffa banani i stan på en fika:)
CIAO

blev ingen klippning idag pappa sov när ja kom hem, så robban kom upp o hämta
mig tillsammans med andrea:) sen hämta vi upp olivia och åkte till barista,love!
för mig blev det ingen chai latte för ja kan ju inte dricka det när ja bantar
drack min naturdiet på morgonen
åt i thai med robban min favorit mat
sen tog ja naturdieten igen :)
har varit grym idag!

är helt seg av mig, på sjukt konstigt humör ångest i magen
men det går över tror jag behöver lite mer kärlek från människor
ja bryr mig om och ge mer kärlek, tacksamheten.. vara tacksam för det jag har
ska bättra på det!

känner mig lite sjuk dessutom är jätte förkyld och lite yr, tror det är bantningen som påverkar mig
men det är lluuugnt :)
prata i telefon med colamonstret som är så underbar att prata med när ja inte mår så bra
du kan mig in och ut, kan prata med dig om allt exakt allt, känns skönt att ha dig..

får se hur dagen blir imorgon :) puss så länge


fällbar fön som är praktisk, kan tas med överallt! an vara till väääldigt stor nytta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0