20dec

morgonen.? lite katastrofal men jag klara mig
dagen? tja.. lite bättre iallafall kollade på skit bra film med danielito för tung
fatta inget från början men när ja fastna så var ja fastklistrad!
mot kvällen stack ja hem sen åkte ja till min älskade raz där banani också var
snacka ut alla problem osv, som vanligt så får dom mig alltid att må bättre!
sen kom patrik med sin polare och vi kolla på filmen som var på trean
jätte mysigt och banani trilla som en bomb från sängen haha vi dog!
nu är kl 00:51 och im home ska decka i syrrans säng niice veivi :)
ciaoo

imorgooooooooooon kommeeeeeerrrrrrrr min baaaaaabbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyy
som ska bosättttta sig hos miiiiiiiiggggggggggggggggggggg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0