17dec

hej!
idag sket ja i praktiken var alldeles för trött
till frukost drack ja naturdiets milkshaken som jag köpte igår..
hmm den var så klart itne lika god.. men andra gången ja gjorde den ( kvällsmat)
så vispa jag ner allt med elvispen och sen skaka ja den.. MYCKET bättre resultat och nycket godare!
så ja klarar det:) har klarat mig fint idag!
vid fyra stack jag och träffa min älsklings kusin i stan
trillade på övergångsstället... mitt i stan.. pinsamt? visst
men roligt haha! skratta tills ja nästan tappa andan!
sen kom andra älsklingar vi hade jätte kul as always!!
sen tog ja bussen hem och träffade söta huvet.. träffade även ntc en fem min
behövde snacka lite
sen återvände jag.. mycket trevlig dag, har varit på strålande humör för imorgon är det
JULAVSLUTNNIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!
fota även grejena jag köpte hem idag:)
köpte även en rosa kofta men batteriet dog precis lägger upp bilden imorgon iställe


tröjorna från gina och armbanden från glitter! love love love




noppa ögon brynen idag också klippte till dom nu är dom snygga och fräscha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0