16dec



min utsikt från rummet :)
shululu
vakna kl 7, var i skolan vid åtta till halv fem, inget speciellt
blev lite fika med klassen spel osv!
beställde den senaste plattången på marknaden och en ny fön!
fööör tung plattång, bland de bästa du kan hitta!
om du e pank mannneen stiiick någon annanstansss hahaha!! det var en LÅT OKEJ!
kom hem åt och decka
blev väckt nu väntar ja på robin så drar vi in till staniss
peace

jag gick till stan och fika, hamna i en konversation
man brukar hamna i rätt ofta! dont want to talk about AGAIN!
whatever, det var trevligt att träffa brudar man inte har träffat på ett tag:)
stack till ica maxi och köpte min naturdietsbantning.. nu ska vi se hur pulvret smakar:) hmm


sen stack vi till studion en stund snacka lite
snöbollskrig blev det på vägen hem .. mycket snöööö!! vet ni vad det bästa är med snön just nu?
jo! det är kraaaaamsnö =)

denna köpte jag även till:) yeeeea



syrran leker med sin laptop

kollar uppp mot syrran hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0