13dec

igår blev det många tårar av skratt,
vakna upp hos natti som sagt, sen stack ja hem o duscha osv..
när ja kom tillbaka ville daniel att vi skulle baka så jag o natti gjorde sjuuka semlor och någon chokladkaka :) haha för roligt och  mysigt hade vi
sen blev det lite spänt när ja ringde pappa för ja fick inte gå på en fest för jag inte hade sovit hemma han fick damp haha men min kusin fixa det så
vi var i raz nya lägenhet med några tjejer sen kom några andra också
ahahha vi hade det ju bara så jävla kul! klockren kväll
som vi kalla det på skoj..LUSSEVAKA haha vi höll oss uppe till sju på morgonen
underbar kväll
fyra stycken på en bäddsoffa? haha stackars raz fick ligga bland våra fötter
dog på morgonen herregud, pappa hämta mig vid två tiden
vi stack till willys direkt.. inte så trevligt, hade absolut inte vaknat än
fick leka helt pigg när min pappa kolla på mig höll på o dö kunde knappt gå
men ja klarade! när vi kom hem sprang ja upp på rummet för ja mådde verkligen illllla!
somnade i två timmar sen stack ja hem till cvetkovic familjen
och gjorde absolut ingenting alla var lika döda sen stack jag och fixa lite grejer
nu är jag hemma och funnderar på om ja ska till skolan imorgon eller om ja bara ska vara hemma
och sova uuuut helt, för ja har fan inte fått någon sömn under helgen.. inte ens sovit hemma? det är bland de värsta!
har verkligen verkligen haft en underbar helg! föör skön
och nu är raziskoo tillbakaa=) wiiieeoo

nepp!! jag mår verkligen som ja förtjänar haha
ska fan i mig dränka mig själv i kallt vatten nu förja är föör törstig och sen bara lägga mig i sängen och soooooooooooovaaaaaaaa :)

nehe, bull nu kan ja inte ladda upp bilder heller för det står att filen är för stor? yeah right!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0