12dec

måste börja med att skoldagen igår var hemsk! så lång så dryg

okej måste säga en grej först.. det är den 12 dec idag och det innebär
att det är exakt fyra månader kvar till min 18års dag :) yatusa!


min kund var jätte trevlig men hon blev bara tråkigare o tråkigare sen
slutade inte förrän kl 5! dog
sen gick ja hem snabbt hoppa in i duschen
fixa mig stack till natti fortsatte fixa mig där
sen hänta sadat o katti upp mig
var på en firma fest
fööör tung kväll haha, kittty katt LY
ehmm sen hämta robban mig och körde kitty hem sen köpte vi mc o åkte till cvetkovic
haha vi hade för kul sen decka vi, vaknade gjorde fin frukost
cykla hem som en riktig polsk zigenare orkar inte ens berätta vad ja hade på mig på vägen hem
kAos! hahahhah sen hoppa ja in i duschen nu sitter ja här halv död funderar påa tt laga lasange men vet inte
om jag orkar idag.. buhuu..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0